آرایش لب

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
برای هر خانم داشتن تعداد زیادی رژلب از یک برند در کنار هم در بسته بندی زیبا می تواند هیجان انگیز و جذاب باشد.

اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که در تهیه هدیه برای دوستان و عزیزان خود دچار مشکل شده اید و یا وقت کافی برای پیدا کردن یک هدیه مناسب را ندارید پیشنهاد فروشگاه پیراکده به شما تهیه پک های آرایشی می باشد که از نمونه های پرفروش آن می توان به پک رژلب اشاره نمود. برای هر خانم داشتن تعداد زیادی رژلب از یک برند در کنار هم در بسته بندی زیبا می تواند هیجان انگیز و جذاب باشد. همچنین می توان این پک ها را برای استفاده شخصی و یا استفاده در سالن های زیبایی تهیه نمود در این صورت شما تنوع رنگی بالایی از رژلب برای سلیقه ها و سبک های گوناگون آرایش را در کنار هم خواهید داشت. در ادامه به معرفی برخی پک های رژلب عرضه شده در فروشگاه پیراکده می پردازیم.

ست رژ لب و لاک مک MAC به همراه لاک پاک کن

از مواردی که امروزه مورد توجه بانوان به ویژه دختران جوان قرار دارد ست کردن لباس، زیورآلات، کیف و کفش و آرایش با سایر موارد می باشد. برند مک ست رژلب و لاک به همراه لاک پاک کن را به دنیای محصولات آرایشی عرضه داشته که شما به راحتی بتوانید یک ست زیبا از لاک و رژلب را کنار هم در اختیار داشته باشد. رژلب و لاک این محصول پوششی مات و مخملی داشته و جذابیت بی نظیری در ظاهر شما ایجاد می نماید. بافت رژلب موجود در این پک بسیار سبک بوده و از ترک پوسته بر روی لب جلوگیری می نماید. شما می توانید ست رژلب و لاک مک بهمراه لاک پاک کن با 5 رنگبندی زیبا و پرطرفدار را در فروشگاه پیراکده با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت سفارش دهید.

پک کشویی رژلب جامد و مایع فنتی بیوتی  FENTY BEAUTY

پک رژلب فنتی بیوتی در یک بسته بندی بسیار زیبا و شیک مناسب کادو دارای 12 رژلب جامد و 12 رژلب مایع بوده که پوششی مات و مخملی را ایجاد می نمایند. به دلیل سبکی پوشش این رژلب ها هیچ گونه سنگینی بر روی لب احساس نخواهد شد و شما می توانید به راحتی از این محصول برای مدت زمان طولانی در جشن و مهمانی استفاده کرده و با ماندگاری بالای رژلب فنتی بیوتی دیگر نگران پاک شدن و تمدید آن نخواهید بود. پک رژلب جامد و مایع فنتی بیوتی در بسته بندی کشویی جذاب با قیمت مناسب در فروشگاه پیراکده قابل سفارش می باشد.

پک رژ لب

پک رژلب مایع مات 24 عددی هدی بیوتی  Huda Beauty

از جدیدترین پک های رژلب موجود در بازار پک رژلب هدی بیوتی می باشد که با 24 عدد رژلب مایع با پوشش مات و مخملی خود جذابیت و گرمای بی نظیری به آرایش و چهره شما می بخشد. این محصول با کیفیت بالا و تنوع رنگی بسیار پرطرفدار توانسته جایگاه ویژه ای در بین بانوان برای خود کسب نماید. پک رژلب هدی بیوتی با ماندگاری 24 ساعته در بسته بندی بسیار زیبا و شیک را می توانید در فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب سفارش دهید.

خرید رژ لب 24 ساعته

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • هانیه اکبرپور
  • ۰
  • ۰

منتخب رژلب های قرمز خالص

رژلب قرمز All Day Liquid in Rubino از Stila

رنگ قرمز غلیظ و واقعی ولی در عین حال به شدت سبک که اصلا حس نمی کنین رژلب زده باشین! ماندگاری خیلی زیادی داره و باعث خشکی و پوسته پوسته شدن لب هم نمیشه.

 

رژ لب قرمز استیلا

 

رژلب قرمز Mrs. Mia Wallace از Urban Decay

این رژلب قرمز الهام گرفته از فیلم پالپ فیکشن (Pulp Fiction) هستش و رنگ قرمز خارق العاده ای داره، یکی از بهترین و واقعی ترین رنگ رژلب های قرمز!

 

رژلب قرمز اوربن دیکی

 

رژ لب قرمز Matte in Ruby از Anastasia Beverly Hills

اکثرا برند آناستازیا بورلی هیلز رو برای محصولات ابرو و سایه چشم میشناسن، ولی رژلب هاش هم دست کمی از دیگر محصولاتش ندارن. این رنگ قرمز یاقوتی کلاسیک با پیگمنت های فراوان رو کافیه یکبار روی لب هاتون بزنین!

 

رژلب قرمز آناستازیا

 

رژ لب قرمز جیری Cherry Skies از NYX

این رژ لب از نیکس با شاین صدفی رنگ قرمز تیره ای (شرابی غلیظ) داره که با تمام رنگ پوست ها هماهنگی داره و هیچکدوم رو غلیظ تر نشون نمیده!

 

رژلب قرمز نیکس

 

رژ لب قرمز Kiss Me Cherie از Lancome

این رژ لب قرمز مات از لانکوم کاملا بدون وزن، پر از پیگمنت و جذابه. رنگی قرمز و واقعی، با حالت ابریشمی  که برای خانم های عاشق رنگ های مات عالیه و خوبیش هم اینه که اصلا لب های خشک و ورقه ورقه نشون نمیده.

 

رژلب قرمز لانکوم

 

رژ لب قرمز Magnet in 400 The Red از Giorgio Armani

رنگ قرمز جهانی که همه باید اون رو امتحان کنن، رنگ قرمز با آندرتون سرد و در عین حال تیره: مگنت 400 از جورجیو ارمانی!

 

رژلب قرمز جورجو ارمانی

 

چجوری روی رژلب قرمز اکلیل بزنیم؟!

زدن اکلیل روی رژلب یکی از سخت ترین و کثیف کاری ترین قسمت های آرایش صورت هستش. پس چجوری میشه از اکلیل مورد علاقه مون در رژ لب استفاده کنیم تا وقتی نور بهش میخوره بدرخشه؟؟؟ مراحل و قوانین زیر رو رعایت کنین!

 

رژ لب قرمز اکلیلی

 

برق لب ممنوع

قانون شماره یک برای داشتن رژ لب اکلیلی عالی اینه که زیرش از برق لب استفاده نکنین. چون اکلیل زدن نیاز به پایه قوی و چسب مخصوص داره که برق لب نمی تونه تحملش کنه!

پایه سازی مناسب

بهترین رژ لب، رژلب مایع هستش که در عین خشک شدن رنگهاش رو حفظ میکنه و اکلیل رو بهتر نشون میده. بعدش باید یکمی پرایمر اکلیل به لب زد که خیلی خشک نشه. بعد با یک براش سر صاف اکلیل رو روی لب بزنین. بعدش میتونین اکلیل های ریخته شده روی پوست رو با یک براش بادبزنی پاک کنین.

چسب اکلیل مخصوص آرایش

درسته اکلیل ها به رژ لب مایع چسبیدن و میمونن، اما برای اینکه تمام طول مهمانی خیالتون راحت باشه باید از چسپ مخصوص اکلیل آرایشی استفاده کنین. در واقع این مهمترین قسمته آرایش لب هستش چون رنگدانه ها رو به اکلیل ها میچسبونه و نگه میداره.

استفاده از محصول آرایشی مناسب

حتما با پرایمر اکلیلی لب شروع کنین و در نهایت روش اسپری تثبیت کننده بزنین تا اکلیل ها سر جاشون بمونن و آخر شب دندان و لباستون اکلیلی نشن!

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

  • هانیه اکبرپور