آرایش لب

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه آرایش چشم و لب را ست کنیم؟

اصولا آرایش تمام اجزای صورت باید با هم هماهنگی داشته باشند تا آرایش تان طبیعی تر و زیباتر به نظر برسد، ست کردن آرایش چشم و لب یکی از روش هایی است که در زیباتر شدن چهره کمک بسیاری میکند. مدل های ست آرایش چشم و رژلب که در دنیای مد نمناک مشاهده میکنید برای پوست های گندمی، چشمان ریز و لب های نازک مناسب اند که میتوانید از آن ها ایده بگیرید و برای مجالس عقد و عروسی از این ایده ها استفاده کنید.آرایش چشم و لب

آرایش چشم و لب

آرایش چشم و لب

آرایش مجلسی چشم و لب 

برای اینکه آرایش چشمان تان با آرایش لب هایتان هماهنگی داشته باشد باید سایه چشمی انتخاب کنید که به رنگ رژ لب تان نزدیک باشد البته سایه های دودی با هر رنگ رژلبی ست میشوند.

ست رژلب و سایه

ست رژلب و سایه زنانه

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید رنگ سایه چشم و رژلب کاملا هماهنگی دارند و هر دو به رنگ قهوه ای روشن هستند که برای پوست های گندمی بسیار انتخاب مناسبی است.

آرایش چشم

آرایش چشم و لب به رنگ قهوه ای

آرایش چشم ریز

آرایش لبهای نازک و چشم ریز

ست رژلب و سایه

ست رنگ رژلب و سایه چشم

آرایش چشم

آرایش چشم و لب به رنگ بنفش

آرایش گلبهی

آرایش گلبهی چشم و لب

آرایش ملایم

آرایش ملایم چشم و لب


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
  • هانیه اکبرپور
  • ۰
  • ۰
خط لب و رژلب زدن کار چندان ساده ای نیست ، اگر اصول و قواعد آرایش لب را ندانید ناخواسته چهره را به جای زیبایی و جوان تر کردن زشت و فرسوده خواهد ساخت.

اشتباهات آرایش لب که سن شما را بالا می برد

مراقبت های روزمره پوست ممکن است عالی باشد اما فاکتورهای دیگری وجود داردکه دهه هاست وارد زیباسازی صورت شده ؛ دیان کندال مشاور محصولات آرایشی بیان می کند در هارپرز بازار ماهنامه مد آمریکایی اشتباهی که همه ی خانم ها دراستفاده از رژلب می کنند را نشان میدهند اشتباهاتی روی صورت افراد که موجب می شود آنها پیرتر بنظر برسند.آرایش لب

آرایش لب

روش های غلط رژ لب زدن و آرایش لب که سن شما را 10 سال بالا می برد

خط لب پررنگ
طبق نظر دیان  کشیدن خط لب پررنگ تیره سن را بالاتر می برد او می گوید خط لب بخصوص در افراد سن بالا ناملایم بنظرمیرسد. باکشیدن خط لب توجه ومرکز دیدروی دهان ایجاد می شوداوپیشنهاد می کند بجای خط لب غلیظ خط چشم بکشید تامرکز توجه چشم باشدورژلب ملایم بزنید اما اگرمی خواهید خط لب بزنید سعی کنید رنگی را انتخاب کنید تاخنثی باشد وبه راحتی بارنگ پوست ترکیب شود ت اخیلی به چشم نیاید .
آرایش لب

آرایش لب به این روش چهره را پیر می کند

لب های خشک 
برخی رژلب های مایع لب ها راخشک می کنند بنابراین همیشه باید دنبال محصولاتی باشید که تاثیر مرطوب کنندگی دارد؛  ازمصرف رژلب هایی که به عنوان مرهم استفاده می شود خودداری کنید و هیچ وقت بدون خط لب رژنزنید و اجازه دهید آرایش به صورت بنشیند همچنین مراقب باشید خط لب را درست بکشید تا اطراف دهان لک نشود.
 
خیلی برجسته کردن لب
لبهای خیلی برجسته درمقایسه با لبهای معمولی سن را بالاتر نشان میدهد و کشیدن برق لب خط لب بیشتر لبها را مشخص می کند بجای اینکار وسط لب را کمی روشن تر کنید .
 
 خریدن طیف رنگهای اشتباه
اگر پوست سیاه یا رنگ و رو رفته ای دارید رنگ های تیره یا رنگ هایی که در آن آبی دارد استفاده نکنید زیرا چهره را زشت می کند درصورتی که رنگ های هلوئی و قرمز خوش رنگ انتخاب بهتری است .هرگز سایه ای را بدون اینکه پشت دستتان امتحان کنید نخرید و ازترکیب رنگ نترسید چون ممکن است رنگ دلخواه بدست بیاید .
 
پاک کردن اشتباه آرایش لب
 از پنبه برای پاک کردن آرایش استفاده کرده و نیازی نیست برای پاک کردن خیلی به صورت فشار آورید بجای آنکه برای کشیدن رژ خیلی با دست فشار آورید انگشت رابکارگیرید تارنگ خنثی تری بدست آید .



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
  • هانیه اکبرپور