آرایش لب

  • ۰
  • ۰

معرفی برندهای مختلف رژلب طبیعی و ارگانیک

 

رژلب یکی از لوازم آرایش های محبوب در بین خانم هاست و معمولا تمام خانم ها یک یا چند رنگ از آن در کیف آرایش خود دارند! اگر در بین تمام برندهای لوازم آرایش به دنبال یک مارک یا برندی هستید که برای تولید محصولات خود و به ویژه رژلب از مواد آلی، طبیعی و ارگانیک استفاده می کنید توصیه می کینم این بخش از زیبامون دات کام را تا انتها مشاهده نمایید.

برندهای رژلبی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم برای ساخت محصولات خود از مواد تشکیل دهنده خالص که دارای خواص درمانی طبیعی هستند استفاده شده و سرشار از آنزیم های مختلف، ویتامین ها و آنتی اکسیدان بوده و همچنین دارای خواص ضدپیری و جوانسازی پوست نیز هستند.

برای آشنایی با برندهای معروف رژ لب به تبلیغات اینترنتی سایت دیوار مراجعه کنید

رژلب طبیعی و ارگانیک 100% Pure

این رژلب از مواد طبیعی ساخته شده و به هیچ عنوان از سموم، پارابن و سولفات در تولید ان استفاده نشده است! این برند دارای طیف وسیعی از رنگ های جذاب و زیبا بوده و در فرمولاسیون رژلب های تولید شده از این برند از رنگدانه های سالم و میوه ای و ترکیبات تغذیه ای از جمله کره کاکائو، کره شیا و روغن ویتامین E استفاده شده است. 

 

 

رژلب طبیعی و ارگانیک 100% Pure

 

رژلب طبیعی Beautycounter

این برند محصولات کاملا گیاهی و طبیعی را به بازار ارائه داده است. رژلب های این برند ظرافت طبیعی و زیبایی را برای لب ایجاد می کند و هیچگونه حالت چسبندگی را نیز روی لب ها ندارد. تمام رنگ های رژلب این برند از رنگدانه های غنی ساخته شده و بدون رایحه و عطر مصنوعی هستند. 

چگونه لب های صورتی رنگ داشته باشیم؟ - روش های طبیعی و ساده

 

 

رژلب طبیعی Beautycounter

 

رژلب ارگانیک Axiology

این برند معتقد است که باید برای لب ها از رژلب هایی با خاصیت تغذیه کنندگی استفاده کرد و به هیچ عنوان نباید سلامتی پوست لب را با محصولات بی ارزش به خطر انداخت! هیچگونه مواد شیمایی و مضری در ساخت رژلب های این برند استفاده نشده و می توانید با خیال راحت از طیف گسترده رنگ های رژلب ارگانیک از برند Axiology استفاده نمایید.

 

 

رژلب ارگانیک Axiology

 

رژلب طبیعی و ارگانیک ILIA

رژلب های این برند نه تنها یک تغذیه مناسب برای پوست لب را فراهم می کنند بلکه از پوست لب در برابر نور خورشید نیز محافظت خواهند کرد! رنگ های معاصر رژلب های این برند تقریبا برای تمام انواع پوست مناسب بوده و در نهایت حالتی خامه ای و نیمه مرطوب را برای لبها ایجاد می کند. 

چگونه بهترین رنگ رژلب را برای خود انتخاب کنیم؟

 

 

رژلب طبیعی و ارگانیک ILIA

 

رژلب ارگانیک RMS Beauty

RMS Beauty با خواص ضد پیری و زیبایی طولانی مدت شناخته شده است! محصولات این برند غیر سمی بوده و تاثیر زیادی در تغذیه و آبرسانی به پوست لب دارند. تمام عناصر به کار رفته در تولید رژلب های این برند به صورت آلی و خالص بوده و کمک می کنند تا پوست لب ها جوان و تازه بمانند.

رازهای باکلاس شدن با رنگ رژلب مناسب

 

 

رژلب ارگانیک RMS Beauty

 

رژلب طبیعی و ارگانیک  W3ll People

این برند برای تولید رژلب های خود از مواد کاملا گیاهی و طبیعی استفاده کرده و ترکیباتی مانند آلوئه ورا، بابونه و چای سبز جز اصلی ترین ترکیبات آن محسوب می شوند. رژلب های این برند همگی طبیعی، آلی و بدون گلوتن هستند.

 

 

رژلب طبیعی و ارگانیک  W3ll People

 

رژلب ارگارنیک Ecco Bella

رژلب های طبیعی و سالم این برند از موم گیاهی، رنگدانه های گیاهی و روغن های طبیعی ساخته شده اند. این رژلب ها ظاهری بسیار صاف و نرم بر روی لب ایجاد می کنند و به هیچ عنوان حالت پوسته پوسته و خشک را برای لب ایجاد نخواهند کرد.

 

 

 

رژلب ارگارنیک Ecco Bella

 

آشنایی با انواع برند رژ لب در بخش آگهی رایگان شهر24

  • ۰۰/۰۲/۱۵
  • هانیه اکبرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی