آرایش لب

  • ۰
  • ۰

فصل ها در حال تغییر هستند و خوبه که روند آرایش روزانه خودتون رو هم کمی تغییر بدید و متناسب با فصل آرایش کنید تا زیبایی شما به بهترین شکل ممکن دیده بشه. رژلب یکی از مواردی هست که حتی اگر آرایش خیلی زیادی هم بر روی چهره نداشته باشید هم مایل به استفاده از آن هستید وحتما رنگ های مختلفی از رژلب رو دارید.

 

 

رژلب زرشکی پر رنگ از برند NARS

نام محصول: Audacious Lipstick in Bette

یکی از ساده ترین راه هایی که میتونید آرایش تابستانی رو تغییر بدید و یک آرایش پاییزی جذاب داشته باشید این هست که رنگ رژلب تون رو تغییر بدید و از رژلب هایی که دارای رنگ زرشکی و تیره هستند استفاده کنید. بهتره در کنار این رنگ از رژلب، آرایش ساده ای رو برای سایر قسمتهای صورت در نظر بگیرید تا زیبایی لب ها بیشتر دیده بشه.

 

رژلب زرشکی پررنگ از برند NARS

 

لیپ گلاس درخشنده و براق از برند FENTY BEAUTY

نام محصول: Gloss Bomb Universal Lip Luminizer in Diamond Milk

این لیپ گلاس چیزی شبیه به هایلایتر برای لب هاست و درخشش فوق العاده ای رو برای لب ایجاد میکنه و میتونه جز انتخاب های خوب برای فصل پاییز باشه.

 

لیپ گلاس درخشنده و براق از برند FENTY BEAUTY

 

رژلب نارنجی هلویی از برند SMITH & CULT

نام محصول: Hydragloss High Pigment Lip Gel in Coral Peach

این ژل لب از برند SMITH & CULT حاوی گلاب بوده که برای آبرسانی به پوست لب فوق العاده هست و همچنین رایحه وانیل و نعنای تازه به کار رفته در این رژلب، احساس آرامش خوبی رو برای شما ایجاد خواهد کرد و دارای رنگدانه های غنی هست و پوشش یکدستی رو برای لب هاتون ایجاد میکنه.

 

رژلب نارنجی هلویی از برند SMITH & CULT

 

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی